sobota, 30 maja 2015

Po długiej przerwie...

Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie, minęło ponad 2 miesiące od mojego ostatniego postu. Moja nieobecność jest spowodowana kupnem mieszkania, co się wiąże z remontem, by mieszkało się lepiej. Trzeba było przerobić kuchnię żeby była większa, przestronna i jasna, by milej spędzać w niej czas (będzie można zacząć w niej videoblog)
Wczorajszy dzień  zaczął się zimno ale bardzo słonecznie, co dodało mi energii do napisania tego posta.



Kuchnia przed...



Kuchnia w projekcie z wyburzonymi ścianami od pokoiku...



W trakcie realizacji projektu...


Codziennie tylko do pracy potem remont że nawet nie było czasu na normalny obiad. Chciałem podziękować Kini, Krzyśkowi, Mańkowi i Łukaszowi za pomoc przy remoncie.

 Poza tym dowiedziałem się. że będę tatą. Dlatego teraz wszystkie siły i cały czas poświęcam na szybkie ukończenie remontu i opiekę nad żoną.


Tymczasem idę dokończyć tort urodzinowy dla żony  (Tort kakaowy tylko wersja truskawkowa) ponieważ dziś ma urodzinki.

Pozdrawiam wszystkich i myślę że już niedługo wrócę z nowymi przepisami. :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję przyszłym rodzicom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy kciuki za Was, Wasze maleństwo i mieszkanko :) jak znam Ciebie, to stworzysz prawdziwy raj dla Ani i dzidziola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :-) życzę powodzenia w remoncie i gratuluję :-) wróć do nas z przepisami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z uśmiechem na twarzy czyta się takie posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! I życzę powodzenia w remoncie (oraz ogromu cierpliwości) :)

    OdpowiedzUsuń